بلاگی برای فایل فولدر

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای فایل فولدر

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای فایل فولدر
بایگانی

پروژه اخلاق حرفه ای در مشاوره با فرمت word

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۰ ق.ظ

 

 

مقدمه تحقیق اخلاق حرفه ای در مشاوره

در این پژوهش هدف از بحث اخلاق حرفه ای تحریک درمانگران است تا قدری بیشتر به این مسائل فکر کنند تا بتوانند مبنایی برای تصمیم گیری های اخلاقی داشته باشند. از جمله این مباحث: مقدم دانستن نیازهای درمانجویان بر نیازهای خود، روشهایی برای تصمیم گیری اخلاقی، آگاه ساختن درمانجویان از حقوق خود ، پارامترهای محرمانه بودن، مسائل اخلاقی مربوط به تشخیص و پرداختن به روابط دوگانه.

اهمیت و ضرورت اخلاق حرفه ای

چرا مفهوم اخلاق در مشاوره و روانشناسی دارای اهمیت است؟یقینا مشاور و درمانگری که با افراد گوناگون سروکار دارد، باید دارای وجدان اخلاقی، صفات خوب و پسندیده و صداقت باشد.زیرا ویژگیهای خوب، خلوص و وجدان اخلاقی برای مشاور و درمانگر یک فضیلت و مزیت محسوب می گردد.

علم اخلاق در واقع با یک سری از سوألات گوناگون در مورد این که چه چیز خوب است، درست است ،فضیلت و حسن است و یا ارزش و اهمیت دارد رو به روست. اخلاقیات به شیوه رفتار انسانها در هنگام تصمیم گیری اخلاقی می پردازد و اخلاق حرفه ای عبارت است از مجموعه قوانین اخلاق حرفه ای که در وهله اول از ماهیت حرفه یا شغل به دست آمده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی