بلاگی برای فایل فولدر

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای فایل فولدر

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای فایل فولدر
بایگانی

۳۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۳
تیر

 

 

در این پست،نمونه سوالات درس تاریخ عقاید اقتصادی با پاسخنامه شامل تمامی ادوار با کد درس 1221096 رشته علوم اقتصادی شامل تمامی ادوار (آخرین دوره نیمسال اول 98-99) منبع: تاریخ عقاید اقتصادی دکتر هادی غفاری و علی چنگی آشتیانی مناسب دانشجویان کارشناسی رشته اقتصاد با تاریخ تحولات اندیشه‌های اقتصادی از آغاز تاکنون آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

دانش اقتصاد ساخته و پرداخته اندیشه بزرگانی است که سالیان پیوسته در این زمینه کوشیده‌اند. لیکن هر اندیشه اقتصادی تحت تأثیر محیط اجتماعی، زمان، سیاست، فلسفه و مشرب اقتصاددانان قرار گرفته و میدان را به پیدایش نظریه مخالف یا گشایش راه تکامل یا عقیده‌ای تازه در سطحی برتر و جامع‌تر سپرده است. علم اقتصاد از تلفیق و ترکیب این عقاید به‌صورت مدون درآمده و کمال یافته است.

  • مرتضی پیرانی
۱۳
تیر

 

 

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این پست خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده ؛ خریدن، داشتن و بودن مؤلف: مایکل آر سولومون مترجم: دکتر کامبیز حیدرزاده با فرمت pdf با کیفیت عالی آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

کتاب «رفتار مصرف‌کننده» برای مدیران به‌ویژه مدیرعامل و مدیران بازاریابی، فروش و تبلیغات، چارچوب‌های دانشی و بینشی دلنشینی مهیا کرده است. مدیران بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌ها و موسساتی که علاقه‌مندند در بازار پررقابت و جهمنی امروز، قدرت عمل را به دست گیرند، با مطالعه این کتاب عمیقا احساس برتری در بازار خواهند کرد؛ تا جایی که گویی می‌توانند بیش از دیگران نیروهای نامریی بازار را ببینند، همچنان‌که نیوتن نیروی نامریی جاذبه زمین را دید.

  • مرتضی پیرانی
۱۳
تیر

 

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل پاورپوینت و خلاصه فصل اول ،دوم ،چهارم ،ششم ،هفتم،هشتم و نهم کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران تالیف محمدجواد هراتی – محمدرحیم عیوضی می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران نوشته محمدرحیم عیوضی و محمدجواد هراتی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه پیام نور است که برای تدریس در رشته گروه معارف این دانشگاه طراحی و تدوین شده است. این کتاب یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های معارف است.

پاورپوینت کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران تالیف محمدجواد هراتی – محمدرحیم عیوضی

این فایل، پاورپوینت کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران تالیف محمدجواد هراتی – محمدرحیم عیوضی است که فصول[ ۱ و ۲ و ۴ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ ] این کتاب را در حجم ۱۱۰ اسلاید به بیان زیر خلاصه کرده است.

  • مرتضی پیرانی
۱۳
تیر

 

دانشجویان و کاربران گرامی،در این بخش پاورپوینت و خلاصه کتاب اصول مدیریت آموزشی دکتر علی علاقه بند در 270 اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.

پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی در سه بخش و 12 فصل تدوین شده است. هدف کلی آن زمینه سازی برای شناخت علمی مدیریت و رهبری در آموزش و پرورش و تفکر درباره مسائل آن است.

فهرست مطالب:

پیشگفتار

بخش اول

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: زمینه فرهنگی-اجتماعی مدیریت نظام آموزشی
کارکردهای آموزش و پرورش
آشکار
پنهان
فصل سوم: تمرکز و عدم تمرکز در مدیریت آموزش و پرورش
فصل چهارم: ویژگیهای بی همتای مدیریت آموزشی

  • مرتضی پیرانی
۱۳
تیر

 

 

دانشجویان و کاربران گرامی،در این بخش پاورپوینت جزوه درسی اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی در 66 اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.

بخشی از متن پاورپوینت:

*سر فصلهای مورد مطالعه

*آشنایی با مفهوم اخلاق از منظر اسلام

*مسائل اخلاقی در تبلیغات تجاری

*مسائل اخلاقی کسب رضایتمندی کسب وکار

*مسائل اخلاقی و جرائم سازمان یافته تجاری

*مسائل اخلاقی در کسب رضایتمندی مشتریان

*مسائل اخلاقی در رقابت سازمان

امام علی (ع):

آنچه را که برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و آنچه را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند و آنگونه که دوست نداری به تو کسی ستم کند به کسی ستم نکن و همانگونه که دوست داری به تو نیکی شود نیکوکار باش. ( نهج البلاغه نامه 31)

  • مرتضی پیرانی
۱۳
تیر

مقصود از انجام طرح معماری ۴ طراحی یک فضای بهداشتی شهری با موضوع کلینیک و اورژانس در نظر گرفته شده است که دانشجویان با عنایت به ملموس بودن این عملکرد و این که همه اقشار جامعه تجربه حضور در چنین بناهایی را دارند به نوعی پیشینه ذهنی داشته و از طرفی پیچیدگی خاص و لزوم توجه به جنبه های عملکردی ، شفافیت فضا ، همجواری های فضایی ، دسترسی ها ونیز رعایت مسائل فرهنگی ، اجتماعی ، بهداشتی وروانی ، محدودیت های خاصی در این طراحی به وجود می آورد که دانشجو باید با مطالعه دقیق و بررسی نمونه های موردی تجربه و مهارت کافی در خلق این فضاها را داشته باشد.

درمانگاه به موسسه ای اطلاق می شود که بطور شبانه روزی بیماران سرپایی را برای درمان می پذیرد و در آن محل می توان موارد فوری یا نیازمند کمکهای ویژه را حداکثر 24 ساعت تحت نظر قرار داد و در صورت عدم بهبودی و داشتن مشکلات خاص و نیازمند به خدمات بیشتر، بایستی درطول این مدت هماهنگی لازم جهت اخذ پذیرش و اعزام به بیمارستان،در صورت لزوم فراهم گردد.

  • مرتضی پیرانی
۱۳
تیر

در این بخش پاورپوینت اتومبیل رانی پروژه درس آشنایی با رشته های ورزشی در 17 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت پروژه اتومبیل رانی ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید 4

مقدمه

مسابقات اتومبیل رانی یکی از مهیج ترین مسابقات ورزشی است که سالانه در اقصی نقاط جهان دیدگان میلیونها نفر را معطوف به خود میکند. از طرفی این مسابقات یکی از اصلی ترین مکانها برای به رخ کشیدن ابداعات و نوآوری های شرکت های خودرو سازی و صنایع وابسته به آن (چون لاستیک سازی ) می باشد که بنوعی نقش تبلیغاتی را برای آن شرکتها ایفا می کند .به اینها می بایست در آمدهای سرشار ناشی از مواردی چون پخش تلویزیونی این مسابقات ؛ جذب توریست ؛ تماشاگران و …. را اضافه نمود.

محتوای اسلاید 4

انواع رشته های اتومبیل رانی

1: آفرود

2: درگ

3:دریفت

4:رالی

5:فرمول یک

6:ناسکار

  • مرتضی پیرانی
۱۳
تیر

 

دانشجویان و کاربران گرامی،در این بخش جزوه درس مبانی مدیریت با فرمت پی دی اف در 112 صفحه بهمراه پاورپوینت فصل اول :مفاهیم و کلیات در 30 اسلاید آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.

بخشی از متن پاورپوینت فصل اول جزوه درس مبانی مدیریت:

سر فصل دروس

  • نظریه های سازمان و مدیریت
  • تصمیم گیری و فرایندهای آن
  • مبانی برنامه ریزی و روش ها و ابزارهای آن
  • مبانی سازماندهی
  • مبانی رهبری
  • ارتباطات و فرایند و روش های آن
  • فرهنگ سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مرتضی پیرانی
۱۲
تیر

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل کامل ترین جزوه و خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم (ویراست جدید) بهمراه نمونه سوالات می باشد که با فرمت ورد،پی دی اف و پاورپوینت به شرح ذیل تنظیم شده است.این فایل برای درس دانش خانواده و جمعیت که یکی از دروس عمومی دانشگاه است جهت مرور، تثبیت و آزمون درس گردآوری شده است، امید است مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

محتویات فایل:

  • خلاصه کامل تمام فصول کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم
  • پاورپوینت کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم (سه فصل اول) و پاورپوینت کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست نخست (پنج فصل)
  • نمونه سوالات تستی و تشریحی با پاسخنامه
  • نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه (آخرین بروز رسانی نیمسال اول 99-98)
  • کنفرانس های مربوط به درس دانش خانواده و جمعیت
  • مرتضی پیرانی
۱۲
تیر

 

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل جزوه و خلاصه کتاب روانشناسی اجتماعی تالیف هدایت الله ستوده در 49 صفحه بهمراه نمونه سوالات امتحانی تشریحی با پاسخنامه شامل 8 فصل می باشد که با فرمت پی دی اف تنظیم شده است.امید است مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

نکته :خلاصه و نمونه سوالات شامل تمام فصول کتاب نمی باشد.

کتاب حاضر که به گونه ای ساده و روان مهمترین اصول و مبانی روانشناسی اجتماعی را شرح می دهد، بر اساس سرفصلهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نوشته شده و می تواند برای کلیه دانشجویان رشته های مختلف علوم اجتماعی، روانشناسی، علوم تربیتی، پرستاری، مشاوره، مطالعات خانواده و … به عنوان یک کتاب درسی قابل استفاده باشد.

  • مرتضی پیرانی