بلاگی برای فایل فولدر

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای فایل فولدر

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای فایل فولدر
بایگانی

 

 

محتوای این فایل جزوه و خلاصه کتاب برنامه ریزی درسی راهبردی در آموزش عالی تالیف دکتر محبوبه عارفی با فرمت pdf و ppt و word بهمراه نمونه سوالات بصورت تایپ شده و دستنویس مناسب برای دانشجویان کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی و آموزش عالی می باشد که پس از پرداخت آنلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب برنامه ریزی درسی راهبردی در آموزش عالی

در فصل نخست این کتاب چارچوبی مبتنی بر الگوهای راهبردی به منظور تدوین، بررسی و بهبود برنامه‌های درسی دانشگاهی عرضه گردیده و در فصل‌های بعدی به ترتیب، هر یک از اجزای این چارچوب تشریح می‌شود که عبارت‌اند از: محیط آموزش‌ عالی، اهداف و رسالت‌های کلی آموزش عالی، جهت‌گیری‌ها و رسالت‌های اساسی آموزش عالی در ایران، جهت‌گیری‌های برنامه‌های درسی در آموزش عالی، جهت‌گیری‌های روش آموزش یا تدریس و روش ارزش‌یابی از آموخته‌ها در آموزش عالی، و چالش‌های مربوط به جهت‌گیری‌های برنامه‌های درسی در آموزش عالی. در پایان بر مبنای یک مطالعه‌ی موردی در ایران، نمونه‌ای از کاربرد الگوی راهبردی در بررسی و راه‌کارهای بهبود برنامه‌های درسی در آموزش عالی مطرح شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی